مهره مار

پرشین فال

مرجع انواع فال و طالع بینی

امروز بعدازظهر روز چهار شنبه سوم خرداد 91 - ساعت :
آویز خورشید خانم

نصب تولبار پرشین فال با شرکت در قرعه کشی!
بهترین عروسک عاشقانه برای هدیه


ارسال روزانه فال به گوشی شما

گوشواره ماه تولد گوشواره ماه تولد شما
 یك هدیه منحصر به فرد و فوق العاده | گوشواره ماه تولد دختران ایرونی | عمیق ترین تاثیرات روحی و روانی به همراه افزودن به قدرت جذابیت شما -
اینجا کلیک فرمایید
سفال ماه تولد
دست بند ماه تولد دست بند ماه تولد شما
حتی دستبند شما با شخصیتتان سازگار خواهد بود
- جذابیت خود را چند برابر كنید
منطبق با سلیقه شما -
اینجا کلیک فرمایید
گوشواره فرانسوی ads
اس ام اس

روز : ماه : سال :


روشی برای کاهش خطرات قلبی تا 18 درصد


یافته‌های اخیر محققان دانشگاه هاروارد در آمریکا و دنشگاه واگنینگن در هلند، نشان داد، نوشیدن ۳ لیوان شیر کم چرب، خطر حمله قلبی را تا ۱۸ درصد کاهش می‌دهد.

 

این پژوهش ۳۰ مرداد امسال (۲۳ آگوست) در نشریه «امریکن جورنال» که از معتبرترین مراجع تغذیه‌ای جهان به شمار می‌رود، به چاپ رسید، شامل۱۷ مطالعه از آمریکای، اروپا و ژاپن است.

سیدنی شواتیزر، مدیر فنی پایگاه جهانی لبنیات می‌گوید: شیر و لبنیات، از مغذی‌ترین و سالم‌ترین غذاهای موجود به شمار می‌روند که سرشار از مواد مغذی طبیعی از قبیل کلسیم، پتاسیم ، پروتئین و ... هستند.

یافته‌های یک مطالعه انجام شده دیگر که در مجله آمریکایی «تغذیه بالینی» انتشار یافت، نیز نشان داد، مصرف کلسیم لبنیات با رژیم غذایی که منجر به کاهش وزن می‌شود، ارتباط دارد.

در این مطالعه، بیش از ۳۰۰ مرد و زنی که افزایش وزن داشتند، به مدت دو سال مورد آزمایش قرار گرفتند.

یافته‌های این پژوهش نشان داد، گروهی که بیشترین کلسیم را از طریق مصرف لبنیات دریافت کرده بودند، ۳۸ درصد بیش از عده‌ای که کمترین میزان کلسیم را از این طریق دریافت کرده بودند، کاهش وزن داشته‌اند.

یک پژوهش‌ دیگر در مورد لبنیات که در سال ۲۰۱۰ صورت گرفت، بر این باور قدیمی که لبنیات موجب ابتلا به بیماری قلبی می‌شود، خط بطلان کشید.

بر این اساس، پژوهشگران آمریکایی ۲۵ مورد مطالعاتی را که شامل ۳۵۰ هزار نفر می‌شود، مورد آزمایش قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که مصرف چربی‌های اشباع شده رژیمی با خطر بیماری‌های قلبی - عروقی ارتباط ندارد.

همچنین طی یک آزمایش روی ۲۳ هزار و ۳۶۶ مرد سوئدی مشخص شد، مصرف روزانه کلسیم بیش از میزان توصیه شده، می‌تواند، خطر یا مگر ناشی از بیماری‌های قلبی و سرطان را تا ۲۵ درصد کاهش دهد. نتایج این پژوهش نیز در مجله آمریکایی «بیماری‌های همه گیر» به چاپ رسیده است.


تگ ها : خطرات قلبی,کاهش خطرات قلبی8پیشگیری از خطرات قلبی8خوردن شیر و کاهش خطرات قلبی,اخبار پزشکی و سلامت,


موضوع: سلامت   -   نوشته شده توسط : پرشین فال  2191


مطالب تصادفی

» عجایب مزاج شناسی و زنتیک
» روش موثر برای قد بلند شدن
» عکس گفتمان دوستانه آبیها!
» چرا بسیاری از ایرانیها شاد نیستند؟
» پیامک فخرالتاج به حامد بهداد چه بود؟
» برخورد قاطع پلیس با آب بازی
» گریه های شبانه برادر
» عکس های زنان صدام حسین
» عجایبی درباره عدد هفت
» طالع بینی فروردین در سال 1391 سال اژدها
گوشواره ماه تولد گوشواره ماه تولد شما
 یك هدیه منحصر به فرد و فوق العاده | گوشواره ماه تولد دختران ایرونی | عمیق ترین تاثیرات روحی و روانی به همراه افزودن به قدرت جذابیت شما -
اینجا کلیک فرمایید
عروسک عشقولانه
دست بند ماه تولد دست بند ماه تولد شما
حتی دستبند شما با شخصیتتان سازگار خواهد بود
- جذابیت خود را چند برابر كنید
منطبق با سلیقه شما -
اینجا کلیک فرمایید
عروسک عشقولانه ads
اس ام اس

نظرات :


نظری فرستاده نشده است



نام: *

ایمیل یا وب سایت:

 

متن : *

 



کد امنیتی : *

کد امنيتی
بروزرسانی

خرید تست های روانشناسی

از پرشین فال در گوگل حمایت کنید